Pages

Friday 12 April 2013

IMPIAN

HOHOHHO... nampak tak disitu tajuknyer impian???? hahahhahah sepatutnya impian nie ceta awal2 tahun tp aku... alangkan azam pon dah jauh tinggal ke belakang... tp takper aku masih ada 8 bulan lagi utk berusaha meng "completekan" azam aku... bahahhahahaha... ceta bab impian... aku mmg mempunya impian yang tinggi... tp mcm biasa lah... org melayu kan... modal modal dan modal... tp skang aku rasa modal bukan penyebab utk melayu seperti aku beralah... majoriti semua bank2 di malaysia dan badan2 yang berkaitan dah menyediakan pinjaman utk buat modal... semua dihujung jari... alasan aku kali nie adalah.... sape yang nak handle??????? aku???? ermm kerja yang sedia ada pon aku tak terhandle... lagi plak impian yang gabak camnie... eh lupa nak cakap... impian aku... aku nak bukak business... tak dapat besor kecik pon jadilah... tadaaaaa.!!!!!
 



nampak tak? nampak tak? erm... aku suka budak2... aku suka bau baby... aku suka tgk klu budak2 happy... sebab tu lah aku pilih nak bukak kedai nie... mane yang dapat la... tp mmg tu impian aku dari dulu... tak pernah berganjak lagi wat masa nie.... sebab tu sampai skang klu aku masuk kedai2 macam nie... fuh alamat berjanggut la laki aku tunggu kat luar... masa tu la aku akan feeling2 klu lah kedai nie aku punya... hahhahaah buruk kan... tp dari berangan lah baru boleh jadi impian kan??? kekadang aku sajer berangan ngan adik aku si gonjeng tu.. nak bukak kedai.. .tp dia nie lebih berminat ngan syarikat franchise cam avon tu... erm bila la agaknyer impian aku nak tercapai... harap2 impian nie bkn lah mcm azam aku buat selalu tu kan... hahahhahaha... punggah si anne nie...

No comments:

Post a Comment