Pages

Friday 9 November 2012

ADAM & HAWA


Adam mmg diciptakan utk Hawa... fuyoooo sape tak tgk ceta nie mmg rugi... best gler... sanggup tu biar anak menanggis janji tak miss tgk ceta nie... ala aku bukan pasang mustika hd pon... hahhahaha aku tgk online jer... hahhaha tak hengat aku siap roger adik2 aku yang ada kat uitm melaka n politeknik kuantan... suh download ceta nie... bukan apa kekadang tgk online ni tak puas... asyik buffering jer... geram aku... kacau mood aku tgh feeling watak adam.... lepas tu aku ada geng taw kat opis yg sekepala ngan aku...


hah ni zura n lynn... asal jumpa jer mesti ceta pasal adam... tak pon ceta pasal julia... klu pasal julia nie bukan bebudak perempuan jer... yg laki2 pon joint sekali... hahhahaha... bujang lagi ko... si hafiz n amirul... kelakor plak aku tgk diorang nie cam mamat jiwang je layan ceta nie... ala jgn kata diorang anak aku aisy pon layan... dia siap tanya aku "mumy ceta yg cukup-cukup sudah tu takde ker? " .. kalo korang rasa nak feeling cam bercinta korang tgk lah ceta nie... aku suka pelakon2 dia... walaupun ramai kata tak suka pelakon wanita dia tu... tp pada aku diorang berdua mmg sesuai sbb aaron dan nisa mmg menjiwai watak ain ngan am... tp lg klu korang nak lagi feel korang baca lah sekali novel dia... pergggh lg tangkap leleh...


tahniah la untuk Aisya Sofea... superb gler ceta dia... kami kat opis pon semua feeling tak hengat... sampai kan nama ikan pon dah tukor jd aaron la... adam mukriz la... am la... yg ikan betina takde lak org letak nama hawa... :) hahhahaha... so apalagi semua moh kita mengadap ramai2 ceta nie... klu tgk kat opis tu... harap2 jgn kantoi ngan boss... almaklumlah nak akhir tahun nie LNPT bos nak bagi dah... :)

No comments:

Post a Comment